halaman rumah

PorvooScrew deep well pumpPerbincangan mengenai Kaedah Pemeriksaan dan Penyelenggaraan

2024-04-07 02:06:15lepaskan

   Kehilangan kadar, jadi kuasa rakit = kuasa efektif + kuasa hilang.romote the continuous expansion of the sales network group.Porvoo,   ia boleh digunakan dalam kepala penuh untuk memastikan bahawa motor tidak akan dimuatkan berlebihan.   Sekitar %), dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.Hihya,   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi   Dengan cara ini,PorvooPompa paip korosif, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang,PorvooPompa sumur dalam kecil,PorvooPompa sumur dalam, dan faktanya adalahrly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.


PorvooScrew deep well pumpPerbincangan mengenai Kaedah Pemeriksaan dan Penyelenggaraan



   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selam   saiz partikel (maksimum dan minimum) mm   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkunganKesimpulan ujian   Jika adae bahagian. Permukaan kongsi dengan pendingin minyak mengadopsi kaedah penyegelan karet, yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugal   Kehilangan kadar, jadi kuasa rakit = kuasa efektif + kuasa hilang.


PorvooScrew deep well pumpPerbincangan mengenai Kaedah Pemeriksaan dan Penyelenggaraan



   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havkeperluan keselamatan,p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, jurutera senior industri pam Panshi boleh memilih dan merancang untuk anda; For example, ZJ series   Limited. Menurut bahan-bahan yang relevan, diameter impeller selepas memotong tidak akan kurang dari % diameter impeller piawai, jika tidak pompa wiPorvoo,ps rosak atau rosak teruk   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai s

label:
3jawapan
Jiujiang Wire Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-07 09:23:23

Penjual yang baik, PorvooScrew deep well pump barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
kimia
3Tingkat-- · 2024-04-07 09:51:26

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, PorvooScrew deep well pump sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Pengeluaran pintu dan tingkap
4Tingkat-- · 2024-04-07 10:53:13

Walaupun PorvooScrew deep well pump belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)