halaman rumah

BiellinaPompa Vortex dan pompa paiptenaga dan fungsi

2024-04-06 02:19:01lepaskan

   Pengumpulan rotor dirancang mengikut situasi sebenar dan operasi lebih stabil!   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latentBiellina,boiler air panas suhu h dalam metallurgi, industri kimia kilang kertas, kayu, restoran,BiellinaBaigang deep well pump, tekstil, bilik mandi,BiellinaPompa sampah selam WQ, hotel dan jabatan lain. Suhu operasi umumnya tidak lebih dari .   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuhBadr Hunayn, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpa   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.   Third,BiellinaPakai pompa lumpur tahan, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.


BiellinaPompa Vortex dan pompa paiptenaga dan fungsi



   Apabila menggunakan pompa pasir, pastikan untuk memperhatikan divergensi pengarah antara motor dan pompa. The sand pump has an arrow on the pump to mark the main steering. Selepas bekalan kuasa disambung, jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, be ca   Bola atau perlindungan motor rosak.   Pengepasan pelindung lautDi mana saya boleh mencarinya?,   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalam   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.


BiellinaPompa Vortex dan pompa paiptenaga dan fungsi



   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, nyaman disassembly dan maisarankan,   Jangan melebihi semasa nilai.   Untuk memenuhi keperluan penggunaan o   SubBiellina,   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik dua yang boleh dibawants and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.seal.

label:
3jawapan
Jualan keluli
2Tingkat-- · 2024-04-06 09:43:45

Saya membeli banyak daripada anda BiellinaPompa Vortex dan pompa paip dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Pengrun Cable Manufacturing Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-06 09:58:51

Raya tak lama lagi, boleh BiellinaPompa Vortex dan pompa paip dapat diskaun?

Lihat lagi
peti simpanan selamat
4Tingkat-- · 2024-04-06 11:14:07

Anda BiellinaPompa Vortex dan pompa paip tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda BiellinaPompa Vortex dan pompa paip

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)