halaman rumah

OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu guntingApa itu

2024-04-06 02:13:59lepaskan

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?Offenbach,Platform angkat elektrik - Bagaimana platform angkat elektrik boleh memastikan operasi angkat cepat dan selamat?Apabila menggunakan lif,OffenbachPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.Suami,Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik,OffenbachPlatform angkat lengan kurva, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu guntingApa itu



Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themSebagai peralatan operasi ketinggian tinggi aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini,OffenbachLif yang diletak dalam kereta aliuminum., yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Bahan pemasangan,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu guntingApa itu



Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.penjual besar,Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersihKapasiti muatan berat:Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Offenbach,Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan


label:
5jawapan
Times Machinery Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-06 09:50:26

OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu guntingBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
baldi
3Tingkat-- · 2024-04-06 09:53:14

Ia patut dipuji, sangat bagus, OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu gunting Saya sangat menyukainya.

Lihat lagi
Better Machinery Media Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-06 10:04:12

OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu gunting Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
wah fu barangan kaca co., ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-06 10:49:31

Pembungkusan OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu gunting kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Lihat lagi
Pagar stadium
6Tingkat-- · 2024-04-06 11:04:22

OffenbachPlatform angkat gerak jenis garpu gunting Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)