halaman rumah

KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaanBagaimana untuk menghapuskan masalah oscilasi

2024-04-06 01:03:23lepaskan

KovrahCold storage maintenance and installation,

Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Kovrah,Udara dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti mempunyai aliran yang sesuai untuk membuat suhu udara dalam penyimpanan seragam. Jika aliran sirkulasi tidak dilakukan, yang meningkatkan suhu atas dan mudah untuk memperburuk produk. Terutama segera selepas sayuran ditempatkan dalam penyimpanan lebih diperlukan untuk menguatkan ventilasi dan sirkulasi.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Songkhla,Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,


KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaanBagaimana untuk menghapuskan masalah oscilasi



Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Permukaan penghisap udara kondensator akan disimpan lebih dari mm jauh dari dinding, dan keluar udara akan disimpan lebih dari m jauh dari halangan.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Sampling inspection,In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.


KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaanBagaimana untuk menghapuskan masalah oscilasi



Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Konsultasi terakhir, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Ujian vakum: selepas ujian tekanan sistem dipilih, sistem boleh diuji kebocoran vakum. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara dalam keadaan vakum dan menyediakan keadaan untuk mengisi ammonia sistem.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Kovrah,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat,KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan beku cepat berfungsi, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.

label:
3jawapan

Izinkan saya menilai ini KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaan, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Paip penebat
3Tingkat-- · 2024-04-06 09:31:13

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaan untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Tongchang Culture Media Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-06 09:52:26

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak KovrahPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaan tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)