halaman rumah

EgerTong aluminumAnalisis ciri-ciri individu pasaran

2024-04-05 02:22:02lepaskan

Pipa udara mesti bertentangan dengan paip memimpin semasa penywelding, dan api mesti bergerak secara terus-menerus untuk mencegah pemanasan berlebihan setempat dan aliran daripada karbonisasi sebelum logam penuh ditambah.Kaedah komposit tiga kaedah produksi tabung tembaga juga kaedah produksi teknologi tinggi untuk kaedah ini. It is a copper material containing impurities. Mata tembaga itu.Eger,Tuba memerlukan pengendalian udara setempat, dan tubi minyak mekanik.Kongres Negara ke- Komunis China mendekati, fenomena perlindungan persekitaran seperti kilang besi masih berlaku, dan spekulasi seri hitam masih berlaku. Tetapi secara peribadi, julat perubahan pasar di kawasan ini terbatas, dan perniagaan boleh beroperasi fleksibel pada asas jangka pendek, dan transaksi penghantaran adalah * * *.Clement FerrandNamun, ia sukar untuk mengubah situasi ini terlalu muberkurang, petikan kilang besi terus berkurang. Pada masa ini, permintaan dan sokongan biaya lemah, dan tiada tenaga positif. Pasar besi babi jangka pendek lemah dan sukar untuk diubah.pada corak.


EgerTong aluminumAnalisis ciri-ciri individu pasaran



pelaksanaan had produksi dalam & ' +& ' Musim pemanasan bandar selepas November oleh syarikat besi, permintaan untuk minyak besi di masa depan mungkin akan terus berkurang. Penapis minyak besi dari kilang besi adalah relatif tinggi, dan kehendak untuk menambahkan semula inventori tidak kuat. Dalam terma bekalan, kuartal keempat adalah umumnya tempoh puncak untuk penghantaran minyak yang diimport. Walaupun produksi tambang rumah telah dikurangkan kerana enRancangan piawai.lombong tic adalah poin peratus lebih rendah daripada puncak sebelumnya, yang mungkin akan menurun lebih dalam masa depan.Kerja langsung,Pertama-tama, kita perlu menetapkan gudang. Suhu dalam gudang sepatutnya disimpan pada - darjah C, sementara kelembapan sepatutnya normal. Bilik ini patut disimpan.inventori sirkulasi yang lebih rendah. Namun,EgerPlat besi tidak stainless 2507, dari perspektif pelabuhan polisi kilang besi, keadaan produksi keseluruhan Nangang, Hengrun, Dada, dll. adalah relatif normal, dan jumlah sumber dalam masa kemudian tetap stabil. Penapis keseluruhan pasar Lecong tetap pada sekitar hingga ton, yang merupakan tahap normal tengah, dan harga spot baru-baru ini pasar Lecong mempunyai ruang besar dengan yang utara.Pipa tembaga mempunyai ciri-ciri, bekalan panas dan paip sejuk.


EgerTong aluminumAnalisis ciri-ciri individu pasaran



Gfang hot rolling yuan turun yuan, Luli hot rolling yuan turun yuan, Tiangang hot rolling yuan turun yuan, produksi dihentikan di tengah Januari, Weigang hot rolling yuan naik yuan, terus casting yuan naik yuan, Huaigang yuan naik yuan,Eger60SI2MN besi putaran legu, Zhongtian yuan, Changqiang yuan, Linggang yuan.Strategi pakej,Eger321 plat kotol besi tidak stainless,Berjanjilah. Keinginan pelanggan downstream untuk menerima arahan adalah lemah, jadi mereka memegang sikap tunggu-lihat yang berhati-hati. Pada masa ini, pasar besi berada dalam & ' golden third& ' musim puncak. Pasar mempunyai harapan yang baik pasar masa depan dan bersedia kuat untuk menyokong harga. It is expected that the prices of Tangshan mainstream billets will be stronger next week.Pipa tembaga adalah kerja yang memakan tenaga. Item berikut perlu diperhatikan untuk memotong bahagian yang baik dan indah. Sebelum memotong paip tembaga pengkondisi udara, mesin memotong patut melakukan kalibrasi dan operasi lain. Anda boleh cuba menggunakan logam sampah pertama untuk mencegah masalah mesin daripada menyebabkan saya memotong produk cacat.rendah, tetapi pasaran masih dalam oversupply. Stok kilang besi dan stok spot berdua meningkat, jadi harga pasar telah jatuh dengan tajam. Kemudian, pasar masa depan rebounded dalam gelombang, dan harga spot juga meningkat dengan meningkat. Terdapat sekejap volum besar transaksi. Namun, dengan penurunan masa depan hitam, volum transaksi pasar menurun secara signifikan. Selain itu, tekanan inventori tinggi, pedagang dihantar dengan harga rendah, dan tempatEger,Gfang hot rolling yuan turun yuan Luli hot rolling yuan turun yuan, Tiangang hot rolling yuan turun yuan, Weigang hot rolling yuan naik yuan terus casting yuan naik yuan, Huaigang yuan naik yuan, Zhongtian yuan, Changqiang yuan, Linggang yuan.nanoteknologi, supaya tabung tembaga boleh dihasilkan dengan ion tembaga terpisah. Kaedah ini sangat kompleks memerlukan teknologi tinggi dan peralatan baru, jadi hanya negara asing yang maju boleh menggunakan kaedah produksi ini.Pasar bar tembaga menurun terus-menerus minggu ini, dengan menurun - yuan. Kerana inventori besi babi rendah, beberapa besi m


label:
3jawapan
pembaikan kapal
2Tingkat-- · 2024-04-05 09:58:39

EgerTong aluminumSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
kawat berduri
3Tingkat-- · 2024-04-05 10:14:29

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, EgerTong aluminum asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Rongsheng Real Estate Development Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-05 11:21:52

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)