halaman rumah

HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segarStrategi pakej

2024-04-05 01:11:28lepaskan

Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Horabren,Membuka dan menutup valv sistem pendinginan.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Bafang,Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.


HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segarStrategi pakej



Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Sama ada ia adalah gudang buah yang menyimpan segar atau penyimpanan sejuk lain, ia akan membawa banyak masalah untuk penggunaan kemudian, seperti konsumsi tenaga tinggi dan masalah kecil.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Di mana untuk dijual,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati,HorabrenHow much does it cost to install a cold storage, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini, pemilihan bahan yang ketat dilakukan untuk mencapai tujuan ini: menggunakan ether amin struktur untuk mengurangi konduktiviti panas dan meningkatkan kesan pengisihan panas; Kurangkan kandungan air berbagai-bagai bahan mentah dan formula sebanyak yang mungkin untuk mengelakkan kerosakan prestasi pengisihan panas disebabkan pelumpang air; Polyeter bahan utama: produk kilang besar dengan rawatan-selepas ketat dipilih. Berbanding dengan poliether tanpa rawatan-selepas di kilang-kilang kecil, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, dan prestasi insulasi panas jelas lebih baik daripada foam biasa dengan dinding tebal dan pori besar; Penggunaan katalis amin tanpa bau boleh secara efektif menyesuaikan keseimbangan reaksi gel berbulu dan membuat kulit diantara lapisan semburkan lebih tipis, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.


HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segarStrategi pakej



Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Kepercayaan,Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang,HorabrenKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm, mm, mm dan mm tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, penyemburan poliuretan, dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.The fresh-keeping storehouse is generally composed of maintenance structure and refrigeration equipment. Ia kebanyakan dingin oleh kompressor, dan suhu gasifikasi sangat rendah sebagai pendingin, sehingga ia boleh menguap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, dan menyerap panas di gudang penyimpanan, untuk mencapaiSemasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Horabren, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan,HorabrenPemasangan Pustaka, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.

label:
3jawapan
Abe Construction Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-05 08:35:51

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segar. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Xinrong Rubber Products Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-05 08:43:05

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segar sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
pembaikan
4Tingkat-- · 2024-04-05 09:52:33

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, HorabrenSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segar berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)