halaman rumah

Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platModel pengeluaran

2024-04-05 00:46:09lepaskan

Guidonia MontecelioPlatform mengangkat menegak bebas halangan,

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Guidonia Montecelio,Menurut analisis insider industri, nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, dan industri telah memasuki masa pengubahan semula. Beberapa markah telah mula memasukkan ke dalam produksi di kawasan pusat dan barat, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Victoria,Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platModel pengeluaran



Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin,Guidonia MontecelioHarga lif rumah tangga 5 tingkat, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.Keperluan asas untuk lif boleh ditentukan berdasarkan jenis dan parameter utama lif.Semasa penggunaan lif, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies,Guidonia MontecelioLift tirai tahap, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.Rekomendasi kata mulut,Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.


Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platModel pengeluaran



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahRakmandasi halaman rumah,High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Pada tahun , produksi tahun lif di industri lif China melebihi unit untuk pertama kalinya. Gelombang ketiga pembangunan dalam industri lif China sejak reformasi dan pembukaan sedang berlangsung. Kejadian pertama berlaku dari hingga , dan kejadian kedua berlaku dari hingga . Batu batu untuk pertumbuhan produksi tahunan lif di China dipaparkan dalam jadual di bawah.High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Guidonia Montecelio,Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


label:
5jawapan
Projek dinding tirai bangunan
2Tingkat-- · 2024-04-05 07:51:28

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi
Peralatan perlombongan yang besar
4Tingkat-- · 2024-04-05 08:06:55

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi
Boyang Metal Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-05 08:09:19

Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat lebih murah?

Lihat lagi
Shende Pipe Industry Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-05 09:37:51

Guidonia MontecelioTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)