halaman rumah

SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriAdakah terdapat petua pemasangan

2024-04-04 01:07:59lepaskan

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi,Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah,SergePlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Bejaia,When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next,SergePlatform angkat hidraulik tetap, it is necessary to install buffer springs as buffering can ensure safety.Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriAdakah terdapat petua pemasangan



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruPlatform meningkat, lif hidraulik, jembatan naik, jembatan naik bergerak, lif kargo, lif, tahap naik, platform naik hidraulik, lif rumah tangga, lif, lif, garaj tiga dimensi, platform pembuatan babi, dan lif berbeza-berbeza. lif kargo mengangkut kuasa oleh sistem hidraulik. Kadang-kadang, bunyi boleh dihasilkan kerana sistem hidraulik memasuki udara, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Selamat datang panggilan,SergeGerakan platform mengangkat garpu gunting,Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayaiPeningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriAdakah terdapat petua pemasangan



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Jabatan Kualiti,Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak kotak distribusi, dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Serge,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


label:
5jawapan
Pembungkusan dan percetakan hiasan
2Tingkat-- · 2024-04-04 08:23:34

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Kabinet pemfailan intensif
3Tingkat-- · 2024-04-04 08:27:37

Barangnya memang bagus, tetapi SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Sumber Air dan Kejuruteraan Tenaga Hidro
4Tingkat-- · 2024-04-04 09:04:48

SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Lihat lagi
Jin Yiyuan Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-04 09:13:04

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Lihat lagi
Chengrui Machinery Equipment Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-04 09:25:07

SergeTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)