halaman rumah

ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSebut harga tetap stabil

2024-04-03 01:52:26lepaskan

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.Shanghai,ShanghaiTrailer folding arm lifting platform,Lif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah,ShanghaiPlatform angkat bimbit, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak, dan walaupun ada masalah, ia akan perlahan-lahan jatuh. terdapat proses bocor minyak, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelSurin,Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannyaMenyesuaikan silinder minyak.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSebut harga tetap stabil



Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!Kepastian Kualiti,Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remDengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSebut harga tetap stabil



Menyesuaikan unit kuasa.Strategi pakej,Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik,ShanghaiPlatform mengangkat tali aluminum, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.Apabila melepaskan berlaku, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Shanghai,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulSemak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


label:
5jawapan
Paip penebat
2Tingkat-- · 2024-04-03 09:25:46

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
peralatan
3Tingkat-- · 2024-04-03 09:58:25

ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Perkhidmatan Integrasi Sistem Maklumat
4Tingkat-- · 2024-04-03 10:02:27

ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Kabel Kawalan
5Tingkat-- · 2024-04-03 10:14:21

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi

Hebat ShanghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)