halaman rumah

FinlandPompa sumur yang dalamCara memilih dengan betul mengikut kategori

2024-04-03 01:37:20lepaskan

   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can cape dalam air, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam, dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, motor akan jatuh ke dalam airFinland,FinlandPompa lumpur centrifugal,   Apabila ada sarung tangan atau serat tuala di dalam air, maka ia akan tetap berdiri.   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, jadiKurayyimah,   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.   Selain itu, wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu), jywq (pompa saluran bawah tanah yang dicampur secara automatik) dan seri lain mengikut s mereka. Salah satu yang paling biasa digunakan adalah wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu), yang mengadopsi impeller jenis pelari dan biasanya mempunyai ciri-ciri penyimpanan tenaga, anti winding, non clogging dan automatik   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry,FinlandAh slurry pump, dan guna pelarasan PID frekuensiquery,   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegak   Selain itu, proses kedua pompa ini juga berbeza, dan pompa sampah biasanya boleh diubah. Pompa bawah tanah biasanya digunakan di beberapa tempat istimewa atau tempat lain.


FinlandPompa sumur yang dalamCara memilih dengan betul mengikut kategori



   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunciBerapa banyak?   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompakod ical untuk pembangunan makmal keselamatan biologi (gb-,FinlandPompa lumpur cair pengeboran, paip tembaga dan paip plastik yang tidak beracun tidak lagi diusulkan.   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiFinland,Dan bagaimana untuk menanganinya.   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air dur   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.

label:
3jawapan
Yurui Qixiang Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-03 08:54:19

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini FinlandPompa sumur yang dalam sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
projek lampu awam
3Tingkat-- · 2024-04-03 09:00:15

Baru beli FinlandPompa sumur yang dalam, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Sistem penggera
4Tingkat-- · 2024-04-03 10:07:11

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos FinlandPompa sumur yang dalam

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)