halaman rumah

KawalaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ciri-ciri individu pasaran

2024-04-03 01:02:04lepaskan

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Pemburukan pengisihan SolenoidKawala,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu,KawalaSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggi, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Maimanah,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,KawalaPenukar distribusi, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


KawalaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ciri-ciri individu pasaran



Pada pengurusan muatan:Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahServis yang hebat,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Transformer adalahMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasaKawala,KawalaHarga pengubah jenis kering 800kVA,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Dry type transformer factory

label:
3jawapan
Projek landskap bandar
2Tingkat-- · 2024-04-03 08:06:11

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak KawalaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Produk siri paip keluli petroleum
3Tingkat-- · 2024-04-03 08:12:41

Tanya, boleh saya hantar KawalaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Jincheng Machinery Decoration Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-03 09:05:51

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: KawalaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)