halaman rumah

AvignonJembatan naik hidraulik bergerakMasalah biasa dalam proses pemprosesan

2024-04-03 00:51:52lepaskan

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.Pada permulaan tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betulAvignon,Blok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.Selibabi,Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang,AvignonJembatan pengangkutan yang tetap, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!Setelah membuat keputusan,AvignonJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetap, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake,AvignonJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulik, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.


AvignonJembatan naik hidraulik bergerakMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Persekitaran peralatan, jambatan penerbangan hidraulik tetap sendiri perlukan aplikasi, memilih peralatan yang sesuai, boleh mencapai kesan aplikasi yang sangat baik. Ia adalah peralatan bantuan khusus untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Masalah muatan mengufuk sering ditemui dalam saluran angkat bimbit dan saluran angkat kenderaan. Bagaimana kita memahami beban tambahan pada jambatan naik hidraulik tetap? Muatan tambahan merujuk kepada muatan yang saluran angkat subjek di bawah keadaan operasi normal di bawah tindakan yang tidak berulang.Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.Persekitaran pemeriksaan,Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.Sebelum memuatkan, membuang dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.


AvignonJembatan naik hidraulik bergerakMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Press the start button, panel depan akan terbuka sepenuhnya.Mari kita lihat.,Melihat kembali kepada industri logistik biasa, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat dengan tajam dari masa ke masa! Terutama jambatan penerbangan hidraulik yang tetap digunakan secara luas di gudang, dermaga, gudang, platform kargo, lapangan terbang dan pelabuhan eksport lain, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, yang dapat mengelakkan bahaya menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan. The front of the fixed boarding bridge adjustment plate base is designed to be open, making it convenient and fast to clean debris.Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.Avignon,Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Therefore, it is effective to ensure that the goods are not overweight during transportation. Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Platform angkat tetap dan jambatan boarding hidraulik telah menjadi peralatan pengendalian bantuan yang lebih suka untuk perusahaan logistik. Mari kita bercakap tentang kehidupan perkhidmatan jambatan naik hidraulik untuk peralatan pengendalian ini.Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik

label:
4jawapan
Tiub komunikasi berliang
2Tingkat-- · 2024-04-03 08:10:56

AvignonJembatan naik hidraulik bergerak Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Nuoran Luggage Manufacturing Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-03 08:51:29

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, AvignonJembatan naik hidraulik bergerak sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Syarikat Pemprosesan Pelarik Zhu Gexinjiu
4Tingkat-- · 2024-04-03 09:12:07

Perkhidmatan anda sangat baik, AvignonJembatan naik hidraulik bergerak juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)