halaman rumah

DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISGApa kelebihan dan ciri-ciri

2024-03-27 00:28:06lepaskan

   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan,DeinzePompa pembuangan saluran paip tidak terkunci,DeinzePakai pompa lumpur tahan,DeinzeLo, iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selamcause serious damage to the equipment itself, so it is also a reminder that we are using it tooDeinzebulat. Namun, disebabkan jumlah besar humus dan air vapor di bawah tanah, ia mudah untuk memegang permukaan berbagai-bagai alat dan alat, yang menyebabkan kehidupan berkarat dan pendek perkhidmatan. Adakah pam sumur dalam besi stainless mudah untuk dihancurkan? Use for a period of time   Bahagian Tao juga memakannya.Katunayaka,   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah


DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISGApa kelebihan dan ciri-ciri



   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can ca   Pompa tanpa cirk diri   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai sPenawaran,   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalah   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.


DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISGApa kelebihan dan ciri-ciri



lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisRakomendasi dan konsultasi,   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, pemacu potong biasanya digunakan. Potongannya adalahDeinze,dengan pam perlu disediakan.   Second, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I   Many users, including new practitioners

label:
3jawapan
Tuoyi Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-27 07:33:21

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISG, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Yangchun Landscaping Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-27 07:40:56

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISG sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
kapas berputar
4Tingkat-- · 2024-03-27 08:58:08

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. DeinzePompa paip menegak tahap tunggal ISG Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)