halaman rumah

Gibraltarian110 kV oil immersed transformerGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

2024-03-24 01:39:00lepaskan

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan,GibraltarianSaiz pengubah jenis kering 1000, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Operasi pengubah tenggelam minyakGibraltarian,Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Lugo, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Sebelum impuls tiada muatan ditutup,GibraltarianPengubah penyimpanan kuasa, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Gibraltarian110 kV oil immersed transformerGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,GibraltarianSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPengetahuan enciklopedik,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


Gibraltarian110 kV oil immersed transformerGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Keperlukan pemeriksaan,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penyelesaian dan piawai kualiti proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Gibraltarian,Syarikat pengubah jenis keringSyarikat pengubah jenis keringSebab api dalam pengubah kuasa

label:
5jawapan

Gibraltarian110 kV oil immersed transformer Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Suoyimei Decoration Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-24 08:57:16

Izinkan saya menilai ini Gibraltarian110 kV oil immersed transformer, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
plum bamboo trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-24 09:28:40

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Kiosk Perak Layan Diri ATM
5Tingkat-- · 2024-03-24 09:41:25

Gibraltarian110 kV oil immersed transformer Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Pengrun Cable Manufacturing Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-03-24 10:05:15

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Gibraltarian110 kV oil immersed transformer, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)