halaman rumah

NovitravnikCold storage installation materialsJaga-jaga untuk digunakan

2024-03-20 01:39:16lepaskan

Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k),NovitravnikPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar, yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian,Alat pengangkutan yang digunakan dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti memenuhi keperluan standar berkaitan.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Tabou,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.


NovitravnikCold storage installation materialsJaga-jaga untuk digunakan



Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Faktor sebenar yang mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar: efisiensi pendinginan sementara rendah, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, suhu suction tahap kemudian mesti tinggi, dan suhu exhaust juga akan meningkat.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Test method,Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar,NovitravnikBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegak


NovitravnikCold storage installation materialsJaga-jaga untuk digunakan



Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Kesimpulan ujian,NovitravnikSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejuk,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Sistem pengawasan ruang pengawasan udara panjang geografik mengawasi ruang pengawasan udara terdiri dari peralatan bahagian depan, pemasangan penyimpanan sejuk jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesionalPemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.

label:
6jawapan
Audio Auto Repair LLC
2Tingkat-- · 2024-03-20 08:54:43

Penjual yang baik, NovitravnikCold storage installation materials barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
Syarikat Lao Xie Auto Overhaul
3Tingkat-- · 2024-03-20 09:52:14

NovitravnikCold storage installation materials Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Kabel Kawalan
4Tingkat-- · 2024-03-20 09:58:09

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan NovitravnikCold storage installation materials, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Haoye Wire Mesh Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-20 10:02:12

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian NovitravnikCold storage installation materials, terima kasih!

Lihat lagi
Jaring berkelim
6Tingkat-- · 2024-03-20 10:14:19

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, NovitravnikCold storage installation materials berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali NovitravnikCold storage installation materials.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)