halaman rumah

PasehBar tembaga kompositProsedur operasi

2024-03-19 11:00:52lepaskan

permintaan terminal juga telah berkurang kerana titik suhu tiba-tiba

Harga bilet paip telah disesuaikan dan turun terutama kerana pengendalian produksi perlindungan persekitaran dan permintaan lemah suhu dan cuaca. Baru-baru ini, menyebabkan kejutan lemah. Menurut komunikasi dengan pedagang tempatan di Cangzhou, termasuk * * * * , * * * , harga penyelesaian , volum perdagangan , dan volum kedudukan . Volum perdagangan dalam hari berkurang dengan dibandingkan dengan hari perdagangan sebelumnya, dan volum kedudukan berkurang dengan dibandingkan dengan hari perdagangan sebelumnya. Selepas enam hari berturut-turut penyesuaian turun, terdapat balasan di bawah sesi hari ini, tetapi ia telah diperbaiki lagi kemudian, dan penutupan adalah rata.Paseh,Guna bahan-bahan mentah tembaga berkualifikasi untuk produksi, cuba[]Sirdaryo,hou bar tembaga pada dasarnya stabil, dan penghantaran tidak baik. Dalam terma tabung kosong: hari ini, tabung Shandong Luli kosong sedikit dikurangkan dengan yuan, dan harga bekas utama semasa adalah - yuan. Dalam terma kilang paip: kilang paip Linyi mengunci harga selama seminggu. Dengan mentalitas pasar yang stabil, harga kilang paip yang tidak tergulung panas sekarang antara - yuan. Di sisi pasar: dengan kedatangan off-season, pedagang biasanya menghantar barang pada harga yang tinggikilang masih sedang mencari penyelidikan. Di bawah latar belakang peningkatan kos dan perlepasan permintaan secara perlahan-lahan, pasar besi babi berfungsi dengan baik dan dijangka akan terus berfungsi kuat dalam jangka pendek.Empat dari lima medan aplikasi utama plat tembaga, bar tembaga dan paip tembaga: tembaga digunakan sebagai berbeza paip, perlengkapan paip dan peranti dekoratif dalam industri pembinaan.


PasehBar tembaga kompositProsedur operasi



Hari ini,PasehTong aluminum, harga bilet tabung naik dan turun. Sekarang, Jiangxin menggulingkan panas adalah yuan, menggulingkan terus yuan turun yuan, Donkajian.Pertama.Helaian Petikan,Untuk paip diameter kecil, apabila menggunakan logam penuh, panjang logam penuh dibenarkan untuk sama dengan diameter paip, yang cukup untuk mengisi penyelutharga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.Kabel, tetapi ia tidak disarankan untuk menggunakan minyak untuk penyimpanan.


PasehBar tembaga kompositProsedur operasi



hou bar tembaga pada dasarnya stabil, dan penghantaran tidak baik. Dalam terma tabung kosong: hari ini, dan harga bekas utama semasa adalah - yuan. Dalam terma kilang paip: kilang paip Linyi mengunci harga selama seminggu. Dengan mentalitas pasar yang stabil, harga kilang paip yang tidak tergulung panas sekarang antara - yuan. Di sisi pasar: dengan kedatangan off-season, pedagang biasanya menghantar barang pada harga yang tinggiSurvey produk,Crater. Salah satu dari lima medan aplikasi utama plat tembaga merah T,Pasehkurang plat besi, bar tembaga merah dan tabung tembaga merah: tembaga adalah yang paling luas digunakan dan digunakan dalam industri elektrik dan elektronik, menganggap lebih dari separuh daripada keseluruhan konsumsi. Digunakan untuk berbeza kabel dan wayar, motor dan pengubah, tukar dan papan sirkuit dicetak; Dalam pembuatan mesin dan kenderaan pengangkutan, ia digunakan untuk menghasilkan valv industri dan aksesori, instrumen, perlindungan menyelinap,proses penutup berikutnya. Apa itu tabung tembaga yang dipindahkan? & amp; ' Kami belajar mengenai kaedah pengesan darjah pembersihan dari tabung tembaga yang diurangkan. Wet the degreased workpiece surface with water, and determine the cleanliness according to the complete adhesion of the surface water film. Ini adalah kaedah yang paling biasa digunakan untuk mengesan kualiti penurunan. Kaedah Wipe . Wipe the degreased and dried workpiece surface with clean white silk cloth or filter paper. Saya...Di sisi lain, di kilang besi, harga kunci kilang besi telah jatuh sepanjang masa, dan perintah menerima adalah miskin. Kadar penggunaan kapasitas kilang besi rendahPaseh,volum kecil barang pengikut setempat dibawah pengaruh terhadap pengendalian produksi, dan sokongan harga bar tembaga masih kuat. Bagaimanapun, dan pasar Ketakutan ketinggian muncul selepas meningkat harga. Hari ini kawalan properti rumahnya masih ketat. Pasar harapan permintaan masa depan semakin lemah, harga pasar bar tembaga di Shenyang stabil dan penghantaran adalah miskin.Harga bekas kilang Fabrik Linyi Pipe telah menurun dengan yuan untuk wang tunai Baocheng ( * mm, yuan fAplikasi tabung tembaga


label:
4jawapan
keperluan harian
2Tingkat-- · 2024-03-19 11:05:25

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. PasehBar tembaga komposit Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
peralatan automotif
3Tingkat-- · 2024-03-19 11:19:49

Ha ha. PasehBar tembaga komposit Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
jun xi trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-19 11:58:43

PasehBar tembaga kompositBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)