halaman rumah

ProsekQuotatSebab ketidakstabilan operasi dan tindakan preventif

2024-03-18 13:43:35lepaskan

   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.   Pada masa yang sama,ProsekPompa slurry yang tidak menyentuh, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.Prosek,   Tiada garis penghisap. Kerana tangki penyimpanan air tidak cukup dalam dan paip suction pompa air tidak cukup dalam, paip masuk vortex air tidak cukup dalam. Air dengan   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, benang kapas,ProsekPump paip air panas berkeliling, dll.Puzhibulam,   Apabila peralatan sedang digunakan, yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selam


ProsekQuotatSebab ketidakstabilan operasi dan tindakan preventif



   Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat? Dari perspektif permintaan pasar, walaupun bilangan pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak, ia mempunyai momentum pembangunan yang cepat. Alasan utama ialah penggunaan yang disebut di atas adalah selesa   teksi kawalan automatik penuh   Pertama-tama,ProsekScrew deep well pump, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulationSedia dan efisien,   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poi   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)


ProsekQuotatSebab ketidakstabilan operasi dan tindakan preventif



   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!sumber,   The development of submersible slurry pumopen caissons and wells.   Apabila pompa air dipanduProsekUm batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, danstesen kerja, yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.

label:
5jawapan
Bin Manufacturing Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-18 14:02:49

Pembelian dalam talian pertama ProsekQuotat. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Saidi Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-18 14:36:03

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya ProsekQuotat, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Bahagian struktur keluli dan peralatan
4Tingkat-- · 2024-03-18 14:41:27

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. ProsekQuotat Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Jinzhi Cabinet Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-18 15:06:37

Sayang, ProsekQuotat Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi

ProsekQuotat Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)