halaman rumah

perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatanPerkenalan ke beberapa bentuk konfigurasi

2024-03-16 01:33:09lepaskan

Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu,It takes hours after the installation of the controlled atmosphere warehouse to deposit the goods, so as to quickly meet the temperature required by the goods and ensure that the controlled atmosphere warehouse equipment can operate normally.Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Grimsby,Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar,perpustakaanPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.


perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatanPerkenalan ke beberapa bentuk konfigurasi



Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Kurang bahagian cadangan bahagian yang kurang rentan, kepercayaan tinggi, operasi stabil dan selamat dan getaran rendah; Efisiensi muatan sebahagian adalah tinggi, jadi ia tidak mudah mempunyai palu cair dan tidak sensitif kepada palu cair; Ia mempunyai ciri-ciri penghantaran gas dan kemampuan yang kuat untuk menyesuaikan keadaan kerja; Pelarasan tanpa langkah tersedia.Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Untuk lebih, sila periksa,Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.


perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatanPerkenalan ke beberapa bentuk konfigurasi



Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Raka Tanda,Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Ia tidak hanya mempunyai perlawanan api yang baik, tetapi juga mempunyai prestasi mahal.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.perpustakaan,Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Semasa penyimpanan sejuk,perpustakaanSimpan sejuk mengikut pemasangan, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.

label:
4jawapan
kabinet senjata api
2Tingkat-- · 2024-03-16 08:44:42

Adakah anda mempunyai perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatan? perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatanBerapa harga spot

Lihat lagi
Hongnuo Clean Energy Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-16 08:47:18

perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatan Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
Pajakan Peralatan
4Tingkat-- · 2024-03-16 10:01:45

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatan.

Lihat lagi
Lida Electric Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-16 10:26:53

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, perpustakaanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatan berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)